VİŞNELİ SÜTLÜ TATLI

21 Mayıs 2013 Salı

VİŞNELİ  SÜTLÜ TATLI


Hepimiz yaşadığımız sürece hergün yeni birşeyler öğreniriz.Birgün sevgili arkadaşım Tülin 'e ziyarete gittiğimde bana cuplarda yaptığı vişneli  soslu  tavukgöğsü tatlısını ikram etti.Yerken beni mutlu eden güzel bir tadı vardı.Hemen tarifini aldım ve bende annemin gününde yaptım.Herkes çok beğendi.Buda beni çok mutlu etti.Sizlerlede paylaşmak istedim:)





MALZEMELER

Yarım paket margarin
1 su bardağı un
1 lt süt
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya


Vişne Sosu çin;

1 su bardağı vişne ( dondurulmuşta olur )
2 çorba kaşığı nişasta
2 su bardağı su
yarım su bardağı toz şeker

YAPILIŞI


Tencerede yağı eritin unu ilave edin ve hafif pembeleşinceye kadar kavurun.Çırpma teli kullanarak sütü ilave etmeye başlayın bir taraftanda hızlı karıştırın.Tozşekeride ekleyin.Koyulaşıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.Bikaç fokurdayınca ocaktan alın.Birsüre bekletin hafif ılınsın.Vanilya ekleyip blendar ile çırpın.Diğer taraftan vişne sosu için ; tencereye vişneleri suyu şekeri ve suda çözülen nışastayı ilave ederek kıvam alıncaya kadar pişirin.
Blendardan geçirdiğiniz muhallebiyi borcama dökün.Ilınan vişne sosunu üzerine dökün.İyice soğuduktan sonra dolaba koyun.Servis yapmadan önce üzerini isteğinize göre süsleyin.

Afiyet olsun......

SerpilCE....

0 yorum:

Yorum Gönder

SerpilCE Lezzetler Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates