ÇİLEKLİ CUPLARDA

21 Mayıs 2013 Salı




Eşim tatlıyı çok sevdiğinden dolayı evde hep tatlı bulundurmaya çalışırım.Şimdi marketlerde birçok markanın hazır paket ürünleri ve oldukça güzel çeşitleri var.Pratik çabuk birşeyler yapmak için bazende  paket tatlı malzemelerinden yararlanmak kaçınılmaz oluyor.Onca güzellikten yararlanmamak olmaz dimi :)

Küçük paket keklerden iki adet çilekli kremalısından aldım.Çilekli puding aldım.Cremole vanilyalı aldım.ve iş başınaaaaa:)
Kekleri küçük küp şeklinde keserek cupların altına paylaştırdım.Çilekli pudingi tarifine göre hazırlayarak soğumasını bekledim ve blendar ile biraz çırptım.Cremole sadece soğuk sütle hemen hazırlanan bir tatlı olduğundan onuda hazırladım.Yarım kilo çilek iyice yıkayıp temizleyip sularının süzülmesini sağladım.Ve hazır olan çilekleri küp küp doğradım.
Cuplara küpküp doğradığım kekleri paylaştırdım.Üzerine çilekli pudigten biraz koydum.Küp doğranmış çilekten biraz koydum onun üzerine vanilyalı cremole yi koydum.Üzerine tekrar bolca küp doğranmış çilekleri koydum.Ben eminönünden hazır aldığım pasta jölesinden kullandım.Siz ,paket jöleyide tarifine göre hazırlayıp kullanabilirsiniz.Çileklerin üzerine jöleyi koydum.Ve süslemesinde yeşil fıstık tozu kullandım.Çok hafif yaz için ideal serin bir tatlı oldu..Umarım sizde dener ve beğenirsiniz....

Sevgilerle...

SerpilCE...

0 yorum:

Yorum Gönder

SerpilCE Lezzetler Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates