BLOG AÇILIŞIMIZ OLDUUU HAYDİ HAYIRLISI .....20.05.2013

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Merhaba;

İşten ayrılalı bir yıl oldu.Yıllarca çalışmış biri olarak,işten ayrılıp evde kalınca tahmin edersinizki çok zorluk yaşadım.Çalışma temposuna alışmışım ve evde olmak çok sıkıcı ve zor oldu.Bende bazı hobilerle zamanımı doldurmak istedim.Kitap yazmaya başladım halada devam ediyorum,Bulduğum güzel tarifleri denedim,Üniversite sınavına hazırlandım ve kazandım :) derken yaptığım tarifleri hep resimledim ve hem yiyenler hem görenler tarafından beğenildim.Buda aklıma bir blog açmayı getirdi.Dedimki yaptığım yicekleri resimledim ben bunları blog açarak tarifleriyle herkesle paylaşabilirim belki birilerine ulaşır.Paylaşmak çok güzel ve mutluluk verici benim için.

Veeee.....

İşte blog açıldı SerpilCelezzetler..karşınızdaaaaa:))


Bu fikrimde bana destek ,yardımcı olan eşime sonsuz teşekkürlerrr...Blog sayfamın açılması ve tasarımı kendisine aittir.

Umarım sizlerde  bloğumdaki tüm paylaşımlarımı beğenerek takip edersiniz tariflerimden beğendiklerinizi deneyerek bana yorumlarınızı yazarsınız.Bu beni çok mutlu eder...

Hep sizlerle olmak , hep benimle olmanız dileğimleeeee........

Sevgilerimle....

SerpilCE

0 yorum:

Yorum Gönder

SerpilCE Lezzetler Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates