ALMAN PASTASI

1 Haziran 2013 Cumartesi









Merhaba ;
 
Bugün 1 Haziran Cumartesi.Haftasonu gelince evde herkes hepberaber güzel vakitler geçirmek istiyor.Sevgiyle yapılan yemekler kurulan sofralar...Nede güzel paylaşımlar..Bende size güzellikler içinde geçen haftasonunuza güzel bir tat tarifi vermek istedim.Umarım dener ve beğenirsiniz.Sevgilerimle....
 
 
 
 
 
 




ALMAN PASTASI
 
Kek için Malzemeler:
 
4 yumurta
3 kahve fincanı şeker
3 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
 
Yapılışı:Yumurta ve şeker köpük gibi olana kadar çok iyi çırpılır.Bu çok önemlidir.Sonra sırasıyla elenmiş un,kabartma tozu,vanilya ilave edilir.5 dakika kadar çırpılır.Yağlanmış kek kalıbına dökülür.Ben bu yaptığımda ortası delik kalıb kullandım.Fırına atıyoruz.180 derecede 25-30 dk pişirilir.(Pişme süresi fırının özelliklerine göre değişim gösterebilir)
 
Krema için: Ben işi çabuklaştırmak için Dr.Oetker ürünlerinden çok yararlanırım.Bu kremada bir paket Dr.oetker dolgu kreması hazırladım üzerindeki tarife göre. 1 paket krem şanti hazırladım tarifine göre .İkisini birbirine iyice karıştırdım.İçine meyve şekerlemesi kullandım.Pastalar için satılıyor.Gerçek meyve kuru şekerlemeler.Keki ikiye ayırdım.Ortasına bu krema karışımını koydum.Kekin üst kısmını oturttum üstüne.Kekin üst kısmına bol pudra şekeri serptim süzgeç yardımıyla.Vee afiyet olsun biraz küçük değişiklikler yaparak hazırlamış olduğum pastamı umarım sizlerde beğenirsiniz.
 
Not:Kek için arzu ederseniz Dr.Oetker pandispanya kek  karışımından kullanabilirsiniz.Ben riske girmek istemiyorum diyorsanız  hazırından yararlanabilirsiniz:)
 
 
SerpilCE
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

SerpilCE Lezzetler Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Provided By Free Blogger Templates | Freethemes4all.com

Free Website templatesSEO Web Design AgencyMusic Videos OnlineFree Wordpress Themes Templatesfreethemes4all.comFree Blog TemplatesLast NewsFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree Web Templates